Monday 25 January 2016

Dunia Baru

Aku ada buat perubahan sikit la dalam blog ni.

SO SPECIAL THANKS SANGAT YANG BANYAK MEMBANTU AKU. KORANG THE BEST GILA.

Hello Nabila Medan, your template was so damn cute.
Thank you kepada blog (im forgot the name of the blog) teach me how to add song on my blog.
Thank you Afiqah Junizan, banyak okay tuto kat blog dia. Korang gi la cuba. Mesti rambang mata!

Ada banyak lagi sebenarnya, tapi setakat ini sajalah aku nak share. Tapi, mohonlah pergi google diorang punya blog ni. Dahlah lawa, terjatuh cintan aku jadinya.

Okay, dah itu je. Lain kali aku update lagi hawauhawau!


UPDATE TERBARU:

Banyak lagi sebenarnya. So aku rasa semua blog yang mengadakan tutorial payah untuk aku sebutkan satu satu. Ada yang aku komen dan blogwalking blog diorang. Korang the best gilaa!

No comments:

Post a Comment

Buat apa tuuu? Meh comment sekejap!

Search